Thursday 9 June 2011

Semakin Tua tapi masih Muda..........

Assalamualaikum............
Hai semua......... Saya agak kemalasan dalam 2hari nih......
Actually, kelmarin ulangtahun birthday saya yang ke-18
Happy Birtday to me, Happy birthday to me......... hehehe
Waaa............. Dah semakin tua nampaknya.......
Sekejap ja masa berlalu kan.......
Saya sibuk kelmarin tapi tak ada la buat party..........
Tak ada party pon.......
Papa sibuk kerja nak siapkan projek rumah tu.....
(nasib baik belanja burger gak)

Actually, birthday tahun ni adalah yang first time seumur
hidup saya tak celebrate dengan mama.......
Sedih.... sedih..... sedih........ Tapi nak buat macam mana kan.....
Mama sibuk dengan kem....... (untuk pelajar exam)
So, saya tak kisah la....... nak bantu anak bangsa kan.........
Taun lepas mama buat kem masa birthday saya, tapi sa
ya ikut mama......
Ramai la budak2 wish kat saya.......

Taun ni tak adalah celebrate sangat.......
Taun lepas ada orang buat suprise party..........
Sayang sangat2 saya tak pergi sebab ikut mama.......
Kawan2 saya NOOR AZWA, FARAH ERNI and CAMILLA LOKE........
Sory sangat2 dear tak pergi....... Taun ni sunyi je tak da suprise......

Tapi nasib baik cuti skolah.......
Nasib baik si kembar tak ada tuisyen,
Nasib baik Nuwail Adam balik...............
kalau tak keseorangan la jawabnya.........
C kembar and Nuwail, terima ksih for the mug+suju tee+perfume.........
Saya memang nak sangat mug, tapi kedekut duit nak
beli......
Nuwail bagi ayaq nyok (air kelapa) special punya......
Kami berkelah atas pangkin depan umah Tok sambil makan
keropok.......
Okeh la tu kan?????? celebrate jugak.......

ayaq nyok (air kelapa) dari Nuwail Adam


SS3 tee yang sama dengan SUJU


Mug yang saya teringin tapi kedekut nak beli


Apa-apa pon, saya nak ucapkan terima kasih sangat2 kepada kawan2
yang wish kat saya (Hanis yang first wish)
yang bagi hadiah (especially my sis and bro)
yang doakan saya....... (semua)
Terima kasih sangat2........ Saya hargai semuanya.....
Walaupun orang ada "orang tu" tak wish kat saya (sedih la konon)
Hehehehehehe...........

Tenks to Papa kerana ingat gak birthday anakanda ni......
Tenks to Mama kerana lahirkan saya.........
Sayang Mama, Papa, Finaz, Iera, Adam, Kawan2 & semua la.......
Kepada Kim Hyun Joong, saya dah habis khatam
Boys Over Flowers semenjak birthday mu hari tu.......hehehe.....
(Al-Quran dah khatam banyak kali okeh)


p/s: Mimpi Eli (U-Kiss) bagi hadiah poster Kim Hyun Joong besar meja makan..... ngeh ngeh ngeh.......(asyik mimpi merapu ja minah nih)

No comments: