Monday 18 July 2011

New Environment

Assalamualaikum Uoolss....
Haish...... Sangat letih di hari persekolahan.....
Tapi masih sempat nak meluangkan masa untuk yang tersayang....
Hehehe......

Skolah ok jugak.....
Blaja pon best jugak......
Saya nak citer satu2 kelas hari nih....
Kelas MUET : Cikgu yang bersuara lantang... saya agak gerun dengar suara dia. tapi dia sporting giler.....
Kelas SEJARAH : Cikgu Cina yang ajar.... tapi paham sebab dia ada selitkan cerita.... so, saya tak mengantuk walaupun ada yang mengantuk....
Kelas EKONOMI : Cikgu Cina ajar juga.... Tapi dia pelat sikit la..... Nasib baik paham jugak.... tapi kena amik masa sikit nak paham.....
Sekoah: Assembly pagi tadi mcam kelam kabut jer..... tak pernah pergi assembly macam tu..... tapi diorang cakap dah biasa
WHAT??????? Cikgu tak amik peduli ke????
Saya ada la jugak dengar citer yang tak elok@ tAk baik
Biar la..... Saya nak belajar..... Jangan abaikan saya sudah
Tak kisah la apa2 pun......
Apa yang pasti saya nak blaja betul2.....

Ada yang best jugak.....
Classmate yang sangat best.....
Tak sempat saya nak tegur diorang, diorang tegur saya dulu....
Cina, India, Melayu semua baik2 aja.....
Tak ada yang sombong....



Apapapun
GOOD LUCK untuk diri sendiri......
Pedulikan orang lain..... Majukan diri....
HWAITING!!!!!!

p/s: sangat letih hari nih...... esok padat dengan aktiviti pula.... dah la balik lambat.... blaja2...

No comments: