Friday, 15 July 2011

Skolah !!!!!

Assalamualaikum......
Haish...... lama betul tak mengupdate blog.....
Tak la sibuk sangat, tapi lappy asyik buat hal.....
Sensitip betul la kan..... macam tuannya jugak...

Bila lappy tak bley guna, asyik kuar jalan pulak....
Hari Khamis lepas bejalan-jalan dengan si kecik Farish & Ammar.....
Letih gila.... Baru tau macam mana mama nak jaga saya ngan adik2 dulu bila keluar jalan2....
Letih siot jaga budak - budak.....

Okeh.....
Dengan ini saya nak isytiharkan esok saya akan mula masuk sekolah.....
Orang dah lama dah masuk baru nak masok..... (suka hati jer)
Hairan betul bila orang selalu banyak cakap bila saya tak belajar lagi....
"Kenapa tak nak masuk???? Ish.... Rugilah... " (ayat yang selalu didengar)
Eleh.... diorang tak belajar senang la cakap.....
Puan Suhana yang uruskan hal kemasukan saya pun tak bising lebih2.....
Saya hanya akan belajar bila saya minat.............
Saya duduk rumah 6 bulan ni pun bukannya melenggang kaki saja.....
Pagi2 padat dengan kerja rumah..... (tak suka orang lain mengemas sebenarnya)
Kadang2 sampai si kembar balik sekolah pun tak perasan
Sambil2 tu, saya dah belajar sikit2 apa yang saya minat......
Masuk sekolah nanti tinggal nak refresh balik je dengan kawan2..

Tak sabar pulak nak masok sekolah.....
Takut pun ada.... dah lama tak sekolah nih.....
Amalina dah tak sabar2 pulak nak sekelas ngan saya (nak gosip la tu)
Gosip-gosip jugak, belajar tetap kena belajar......
Tak nak dah la main2 macam dulu.....
Serik dah..... FB pun kena kurangkan, blogging, main game.....
And the most, kena kurangkan tengok citer korea
walaupun dah mula jatuh cinta dengan Kiseop UKiss.....huhu....
Tak apa..... untuk kebaikan sendiri jugak kan.....
Tapi cuti-cuti tetap nak tengok juga 'Marry Me Mary'
Nak tengok jugak..... tak kira mcam mana pon.....

Sila abaikan perempuan itu.....

Yang paling sedih kena tinggal Putera Yul ngan Putera Shin pulak.....
Gonna miss you dear..... (walaupun dah berkali tengok)
Baru je syok2 tengok kat NTV7 pagi, kena pergi skolah pulak.....

bye bye Putera Yul, Putera Shin

Nak buat macam mana..... Skola lagi penting....
Lepas nih tak nak main2 dah.....
Nak blaja elok2..... Kang tak pasal2 kena tarik balik LC tuh.....
Ei.... tak nak la......

Apa2 pun.....
HWAITING AWATIF!!!!!!


p/s: Lepas nih, boleh dengar lagu Kim Hyun Joong je la..... Sedih sedih....

1 comment:

daylachan said...

skola ape cuti 6 bulan nih??musykil~he