Saturday 30 April 2011

Kahwin Kahwin.......


Assalamualaikum.......
Hehe.......
Okeh2..... this entry is about perkahwinan PUTERA WILLIAM
Cewah.....
Sebenarnya saya bukannya tau sangat pasal wedding of the year nih....
Saya cuma nak share pendapat saya tentang wedding yang 'nala' nih....

Tudia......
Memang dasat lah wedding Putera William dengan Kate Middleton nih...
Lagi dasat dari wedding Putera Mahkota Brunie.....
Wedding Putera William : USD 20 juta= RM 60 juta
Wedding Putera Mahkota Brunie : Rm 40 juta..... (siap naik
kereta emas lagi tuh)
Nah..... Amik kau.....
Buat wedding sampai berpuluh juta.....

Perkahwinan mendiang Puteri Diana pown tak kurang hebat jugak.....
Mama saya cakap, masa tuh berbilion orang mang tunggu perkahwinan tu....
Sama la jugak dengan putera dari Britain nih.....
Nama pown anaknya........
Memang superb la......

Kate Middleton akan menggunakan gelaran yang sama dengan mendiang Puteri Diana, HER ROYAL HIGHNESS THE PRINCESS OF WALES
Upacara perkahwinan ni dilangsungkan di Gereja Westminster Abbey iaitu tempat yang sama upacara perkahwinan mendiang Puteri Diana
Penduduk Britain mengharapkan Kate juga akan menjadi seperti Lady Diana yang dikatakan berjiwa rakyat.......




Semalam saya sibuk dok usha blog2 yang citer pasal wedding nih sampai 'ter'mimpi saya punya wedding grand gila...... (amboi gatai aih)
Muahahaha......... Dah mula merapu la tuh.....
Tapi bukannya kahwin dengan anak raja.........
Mimpi kahwin dengan Cho Kyuhyun lak.....(korea jugak)
hehehehehe.......
Tak kisah la...... Kyuhyun pown best apa..... ngee
Masa kecik2 saya memang dah berangan nak kahwin ngan anak raja....
Tak tau la dapat ka tak kan.....
Masa form 1, Mylia mimpi saya jadi puteri raja.....
Siap ada nama pulak tuh...... (Puteri Ramia Syuhada)
Lagi dasat beb.......

Apa2 pown, macam yang spupu saya cakap,
Kalau nak buat wedding tu, tak payah nak grand2 pown tak pa....
Jangan sampai buat 'nala' punya wedding, tapi utang dah lebih keliling pinggang dah.....
Memang la hak masing2 nak buat wedding yang meriah, tapi kena berpada-padalah....
Islam kan ada menyuruh umatnya bersederhana.....
Cewah...... Ceramah pulak.....

p/s: Semalam saya mimpi kahwin dengan Kyuhyun tapi muka Kyuhyun macam Kim Hyun Joong pulak......... errkk......

No comments: