Saturday, 30 April 2011

Makrik, Maktab or Form 6???????

Assalamualaikum......
Hola......
Lama tak update blog nih......
Dah berabuk dah kot.....
Sebenarnya saya tak la sibuk sangat......
Tapi dok pikiaq macam2 sangat sampai tak dak masa.....
Kalau ada masa pown dok melayan lagu korea....
Bagi terang minda skit......

Actually saya tengah serabut dok pikiaq nak masuk mana nih.....
Saya dah pi temuduga untuk maktab...... (tunggu result nak masuk lak)
Saya dapat tawaran masuk kolej matrikulasi (KMPP)

Tawaran maktab keluar 20/5
Kemasukan matrik 23/5
Form Six 9/5

Aiyark.........!!!!!!!!!!
Macam mana nih????
Kalau saya tak dapat maktab saya nak masuk fom 6
Saya rasa saya tak mau matrik sebab susah..... (saya kan lambat pick-up)
Tapi patut ka saya masuk fom 6 sementara menunggu panggilan maktab????
Boleh ka saya dapat maktab?????
Aish..... Fenin2......




p/s: Doakan saya dapat masuk maktab..... (dah felin2 jadi teacher dah ni)

3 comments:

shiema sufian said...

masuk je ape ape yg kau minat tu. erm, the best way kalo aku la. aku ta minat mtrix sbb kene stdy betoi betoi.malas ah aku. lg satu matrix nieyh ta terjamin lagi kie dpt ape yg kite nak.

The F.A.F.A Fame said...

btoi 2 watip..da best skg maktab or fom6..matrix kna struggle awww =)

Saidatul Nazirah Awatif said...

haha.....
tenks kawan2 4 the nasihat....