Monday 25 April 2011

N LUV KPOP RESTAURANT !!!!!



Ehehe.........
Assalamualaikum.......
Hari ni saya dengan rajinnya telah memasak......
Cewah........ Menu makan petang hari ni ialah Sup Cendawan.....
Pergh....... First time buat......
Mula-mula rasa sedap........ Pastu rasa tak sedap langsung
kerana saya telah campur bahan-bahan yang merapu
Sebenarnya, saya kalau masak mesti buat ikut citarasa sendiri ja.....
Kami adik beradik memang begitu.......

Dengan tidak sengaja,
adik kembar saya telah mencadangkan supaya kami membuka kedai makan merapu.....
Hahaha...... Memang merapu.....
Pastu si kembar Safinaz kata
"Kita buat nama masakan tu boh nama lagu Korea"
AIYARK!!!!!!................... Korea lagi......
Sangat merapu......
Tapi menu tu hasil daripada ciptaan kami sendiri......
Lain daripada yang lain......
Maka terciptalah "N LUV KPOP RESTAURANT"
Tudia....... N stand for Nazirah, Nazatul, Nuwail

Menu:
1. Spaghetti Sos 'Sorry Sorry'
2. Kentang Goreng 'Man Man Ha Ni'
3. Pisang Goreng ' Bingeul Bingeul'
4. Sup Shitake 'Bonamana'
5. Ayam Masak Merah 'Love Ya'
6. Chicken Chop 'Haengbok'
7. Jus Apple 'Mirotic'
8. Bihun PAMA 'Paradise'
9. Nasi LeKek (lemak+fishcake) 'Rokkugo'
10. Milo Ais 'Gee'

Haha......
Macam2 lagi la......
Tak larat nak habaq.....
Kalau habaq pown buang masa ja.....
Agak2nya....... Nanti kalau kami nak buat bisnes pown mesti pasal Korea gak kot....
Hehehe.......


Disebabkan kami adik beradik minat SUJU,
diorang kena tolong promote restaurant kami.....
hehe...........



Apapa pown.....
Semoga impian saya untuk menjadi JUTAWAN tercapai......
AMIN.................


p/s: Agaknya kalau artis Korea tau diorang nak datang tak restoran saya....??? Ngee.....

No comments: