Thursday 21 April 2011

Kory Korea !!!!!!!!!!!


As salam..........
Today post is about korean..........
Haha......
Korea lagi........ (ayat maisarah, asraf, aidil @ afif bila tengok)
Korea....... Korea........ Korea.........Korea....... Korea.......
Korea....... Korea........ Korea.........Korea....... Korea.......
Korea....... Korea........ Kory........ Kory......... Kory..........
Oopps...... KORY pulak..........(tiada kena mengena dengan yang hidup ok)

Ada orang tanya.....
Apsal minat Korea?????
Knapa tak support industri Malaysia?????
Hello!!!!!!!!!!!
Sapa yang tak support Malaysia huh?????
Saya support apa...... Tak caya tanya saya.....
Saya suka sangat2 DATO' SITI NURHALIZA
Semua lagu bley hafal tau...... Karaoke wajib ada 1 lagu Siti......
Tak caya gak mai check resit karaoke.......

Walaupun ada orang cakap artis korea ni
muka cun, cute, handsome sebab buat plastic surgery,
saya tak kisah pown........
Saya suka artis Korea (walaupun saya tak faham)
sebab...............:
1. Lagu mereka best
2. Sebab cute & handsome (terus terang nih)
3. Sebab tak banyak gaduh2.....
4. Sebab funny..... (SUJU terutamanya)

Sebab saya suka Kory......
1._____________(tak dak sebab)

Jika boleh, saya nak selalu mimpi kawin dengan.........
1. Kim Hyun Joong
2. Cho Kyuhyun
3. Lee Jun Ki
4. Jang Geun Suk
5. Choi Siwon
6. Lee Dong Hae
(amboi...... mengadanya kau)

hehe.........
Saya tak la memilih sangat.......
Tak kisah la saya nak kawin dengan sapa pown.....
I still minat hero2 malaya ok.......
Jadi..........................
Saya nak tegaskan disini,
Kalau seseorang minat artis Korea,
Tak semestinya dia tak menyokong industri seni tempatan.....
Sebaliknya orang yang macam ini la yang memajukan lagi ekonomi tempatan....
Renung-renungkan dan selamat faham........


p/s: Kim Hyun Joong dan lollipop tetap di hati.....

No comments: