Friday 6 May 2011

Dilema Saya!!!!!!!!

Assalamualaikum..........
Hoho.......
Saya masih lagi bingung untuk beberapa hari yang lepas.....
Actually semua orang tau yang kelmarin adalah tarikh check UPU......
Unfortunately, saya tak dapat pown.......
Oh TIDAK!!!!!!!!!!!!!!!
Why????????????
Dengan kecewanya, saya pown kuar bermesyuarat denagn kawan......
ARRGH!!!!!! Diorang pown tak dapat......
Kory dapat........
Jeles giler weyh............
Dengan tidak semena-mena, bangun pagi tadi saya nangis...... (sensitip betol la)
Saya takot tak dapat masok mana2.........
Saya nak maktab lbey sampai u pown saya buat cincai ja.....
Tu la...... Tak ikhlas.......
Mintak2 la saya dapat maktab......
Saya tak nak masok matrik......
Saya malas nak gi skolah.......
Saya nak masok maktab je........

Mintak2 la dapat.....

No comments: